Najčastejšie kladené otázky - otázka Kedy mi bude plaketa doručená?


Aktuálny stav objednávky môžete zistiť pomocou trasovania objednávky. Na výrobe Vašej plakety na mieru si dávame záležať. Objednávku štandardne odosielame za 1-3 pracovných dní od jej uskutočnenia. Doručenie záleží na aktuálnej vyťaženosti dopravcu, obvykle trvá 1-2 pracovné dni.

Najčastejšie kladené otázky - otázka Ako mám postupovať pri nákupe na OnGlazz.sk?


Svoju plaketu si vyrobíte v našom editore. Nemusíte sa báť, celý proces je veľmi intuitívny a zvládne to naozaj každý. Do editoru najprv nahráte vlastnú vybranú fotku či ilustráciu. Následne vyplníte texty, ktoré budú na plakete. Nakoniec si vyberiete ich farbu, veľkosť plakety a ďalšie detaily. Nie je to nič zložité. Skúste to!

Najčastejšie kladené otázky - otázka Aké platobné metódy prijímate?


Akceptujeme platobné karty, platby cez PayPal, úhrady bankovým prevodom alebo na dobierku.

Najčastejšie kladené otázky - otázka Kam môžem zadať zľavový kód?


Akýkoľvek zľavový kód môžete zadať ihneď potom, ako vložíte vytvorenú plaketu do košíka.

Najčastejšie kladené otázky - otázka Moja plaketa prišla poškodená, čo mám robiť?


Ku každej objednávke pristupujeme s maximálnou dôkladnosťou ale výnimočne sa môže niečo pokaziť. Jediná vec, ktorú v takom prípade musíte urobiť, je ozvať sa nám na e-mail obchod@onglazz.sk. Obratom Vám zašleme nový kus na naše náklady.

Najčastejšie kladené otázky - otázka Ako sa vyhnúť poškodeniu mojej plakety?


Sklo čistite výhradne suchou, jemnou handričkou. Čistenie mokrou handričkou môže poškodiť zadnú stranu plakety, na ktorej sa nachádza vytlačený motív. Plaketu nevystavujte pare, vlhkosti a ďalším silným prírodným vplyvom. Ide o dekoráciu určenú do interiéru.

Najčastejšie kladené otázky - otázka Dovážate aj na Slovensko?


Áno. V spolupráci so Zásielkovňou (Packetou) môžete využiť variantu dopravy na pobočku alebo priamo k Vám domov ako na Slovensku, tak aj po celej Českej republike.